15 minuter kvar

Hej älsklingar !

Nyss gick min kära släkt :) Eller ja, mormor, morfar, arne & elisabeth :) Men jag har fått typ as mycket julklappar. Tänk er alla av mamma & magnus, mormot & morfar, arne & elisabeth & mira :D hahaha. Men jag orkar inte ens berätta, en massa kläder iaf. och en siver ring :) och mycket mera . nu är det 15 min kvar till JULAFTON ! jag längtar som en tok !

men imorgon ska jag somsagt till pappa. och vi ska fira jul hemma för typ första året. alla kommer hem till oss :D sen åker jag upp till åre och kommer inte ha tillgång till dator :// men jag kommer hem efter nyår :) den 7:e börjar vi skolan igen, asså att jag tänker på sånt nu när det är jullov ! men men.

vi har ju även spelat bingo lotto ikväll på uppesittarkvällen :) jag vann 200 kr ! eller ja, mamma vann 100 och jag vann 100 :) nu måste jag kolla på det näst sista avsnittet av julkalendern :) pusss (LLL) jonna och GOD JUL & GOTT NYTT ÅR om jag inte återkommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0