6 december

hellu. idag fyllde somsagt ullis år. så jag han inte vara med mina kompisar. men cornelia kom hit istället :))) hon var här sen runt två till nu. hon har även gjort bort mig (?) men men jag överlever. jag är grymt törstig så jag måste ta ngt att dricka... imorgon ska jag på dawesavslutning med CLARA <33 och hennes mamma bjöd mig på biljetten ! juste alla för'ldrar har stuckigt ner på stan så jag blev såklart barnvakt plus hundvakt -.- det klias i mina ögon. men nu ska jag dricka. oj oj vilket roligt inlägg, inte ens värt att läsa...

love
/ jna

och en ask till marcus vann stjärnor på is, tyvärr missade jag det för cornelias skull .. men jag ska se på reprisen imorgon :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0