Badet

Idag var det elevensval på skolan. jag Olivia, Moa & Rebecka hade valt badet. Där träffade vi Sandra, Johanna, Hanna & Lina. Vi åkte massor i ruchkanorna. Och badade. Och brottades. Och dök. Och bla bla. Jag orkar inte berätta. Vi gjorde allt som man gör på badet. Men när vi åkte den gröna en gång alla åtta. Åkte vi in i några fetton som var framför oss som var typ fler än åtta. Sen kom några killar från 8D typ åtta st så när vi kom ner var vi hur många som helst. Då fick vi skäll xD han sa att vvi bara fick åka fyra st i taget x) Men det var kul.

Imorgon skulle vi egentligen ha julbak. Men alla köken i HK har typ fått nån läcka så vi kan inte vara där. Då skulle vi typ antingen ha läs/film eller badet igen. Jag vet inte. Men jag vägrar att ha läs/film !

Och juste vi fick sluta ett. Men jag Moa, Lina & Rebecka ville vara kvar till 14.20 då vi egentligen skulle sluta. Men det fick vi inte, vi fick inte stanna längre ! pga att ingen kunde pricka av oss då. Men men . Och juste igen, jag försov mig imorse. Vaknade halv nio. Jag packade väskan lite snabbt, och tog med mig en macka på vägen till bussen xD För min plan funkade ju inte. Eftersom dom andra i familjen började åtta -.-

Nu ska jag kolla på julkalendern på datorn :)

pusshej Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0