Bikini

Jag missbrukar blogg. Seriöst varje timme skriver jag ett inlägg. Men det beror på att jag inte brukar ha datorn på rummet men nu är den där, och varje gång jag råkar se den, sätter jag mig vid den. Och då måste jag skriva ett inlägg. Men jag tror ni gillare ;) Eller ? Då har ni ju nåt att göra, att läsa mina fina inlägg xP

Det blev ingen tidig kväll för mig idag heller. Men imorgon ! oh imorgon ska jag ju även på badet. Jag försökte nyss att leta efter min bikini när jag kom på att den är hos mamma sen vi var där på  gympan. Så nu har jag fått tagit en gammal med asasmå bikinitrosor så jag kanske måste ha shorts :// Då kommer det gå sloow för mig i alla rutckanor, men men, man ska tänka posetivt på problemet
- Då behöver ingen se mina feta lår
- Jag behöver inte riskera att tappa nederdelen
- Jag behöver inte riskera att snörena på trosorna ska gå upp
- Jag sliter inte på trosorna lika mkt
osv osv.

Men nu ska jag faktiskt sova. Jag är trött, och jag vill vara pigg imorgon.

Men jag har även tänkt på mitt tidigare problem, om jag ska gå eller inte. Jag kan få stjus av Pappa när han stjusar Elin till hennes skola. Då kan jag gå från tavle. Det är inte så värst långt. Men fortfarande kallt. Hm, får tänka ut nåt...

Men natti natti, syns imorgon :) Jonna Elina Nyman

Och juste mitt nya tix  ------- keey, istället för okej ;P

[sjuttondagarkvar

Kommentarer
Postat av: julia

SKULLE DU HA FETA LÅR????:OOOOOOO är du helt? vad har jag i så fall? du har jätte msala fina lår <33

2008-12-08 @ 19:54:06
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahahaha

2008-12-10 @ 20:23:26
URL: http://oliviajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0