Dan före Dopparedan

Tjo. För ugefär 2 sekunder sen plingade Morrmor, Morfar, Arne & Elisabeth på med en massa julklappar ! Wiii ! Det blir lite sabbt om min dag.

Åkte ner på stan en snabbis för att jag skulle köpa en julklapp till Oliver. Egentligen skulle jag köpa Bergan ! Men han fanns inte så jag köpte en Dinico Helikopter istället. Ni som har sett Bilar vet vad jag snackar om ;) Sen köpte jag en ram till pappas kort som han ska få och en fran & ögonbryns färgare sakemong till mamma. Sen hem med bussen och jag säger bara att det satt några wangsters (-wannabe gangsters) där på bussen ! Sen hem och städa, det hände inte så mycket. Jag slog in alla julklappar. Och nu kom dom precis så jag måste kila. Vi får se om jag återkommer typ efter middagen eller nåt :) Men puss och Kram och det är bara en dag kvar till JULAFTON !

// Jonna Elina Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0