En från Jonnaa

Idag har vi haft skola. Asså gud vilka tråkiga inlägg jag skriver jämt. Det handlar bara om min skoldag. Jags ka sluta med det efter det här inlägget :P Om jag kan xD

Först Idrott då var det Moa.L och Olivia som hade den. Det var typ nån hinderbana också skulle man ha nån boll och ja. Jag måste även tillägga att Jag och Ebba VANN!!!!

Sen No-fysik. Vi gjorde nåt expriment med vatten och bla bla.

Sen SO med Lars. Då hade vi SO12AN och Lite film/tv. Jag Julia och Jonathan kom trea!!

Sen Lunch då fick vi tacobuffé. Men dom hade varken mjukt bröd, ost, gurka eller tomat. Det var inte supergott men lite gott :P På rasten typ inget speciellt förutom att jag och Olivia gjorde en vacker pardans.

Sedan hade vi Matte. Och jag gjorde några uppgifter. Vi gick även igeom nåt på tavlan.

Sen NO-fysik. Hon gick igenom allt som vi skulle ha till provet. En massa uppgifter. Eller det var inte så många men aah.

Then SO med Henke. Då började vi med en teater. I min grupp var vi; Jag, Ebba, Betty, Moa.L, Emma & Marcus. Jag kan tyvärr inte avslöja något . . .

Sen slutae vi :))

Ikväll ska jag på teater med tjejgruppen. Eum förödelsebarnet kanske den hette xD Och på Lördag blir det kulkul ! :)

/ j

tjugoendagarkvar

P.S. Nu ska jag ladda in bilderna från igår från kostymfrådet! Yej . pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0