Första dan på jullovet !

Hejsan :)
Idag är det somsagt första dan på jullovet och jag vaknade av skrikande Mira !!!!!!!! Aja, idag ska jag till pappa och baka julgodis. Sen ska jag hem till mamma imorgon och tillbaka till pappa på söndag och sen hem till mamma på måndag och sen till pappa på onsdag ! Asså shiet. Fram och tillbaka hela tiden, men men. Igår sjung vi ju somsagt på julavslutningen, hela våran klass (nedan). Det gick ju som det gick.

Men tolv kommer Ullis och hämtar mig så jag måste göra mig klar.

pusshej jonna

Och juste jag hittade några julklappar till mig idag x) Bara så ni vet så suger min mamma på att gömma. Hahaha.

[ femdagarkvar !


Hahaha, vi äger, andra versen, som börjar med Christmas Eve .... Där sjunger jag, Olivia & Julia själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0