god natt

nu har jag gjort en hemlig hemlis. som ingen nånsing kommer få veta... nerrå ! men nu ska jag sova. ni vet vad jag ska göra imorgon så jag orkar inte berätta, eller jo förästen :) jag ska vara med olivia x2 & maja wiiii. men jag måste även påpeka att mina knogar är alldeles röda och blodiga och dom svider tack vare slöjden idag, det var riiktigt plågsamt, jag rev mig hela tiden. och en sak till, när jag satt och kollade igenom alla våra tidigare inlägg såg jag att jag skrev mej, dej och sej förut i dagens samhälle skriver jag mig, dig och sig. jag är stolt över att jag har lärt mig. det blev lite mycket inälgg ikväll, men ni år stå ut. som sagt nu ska jag sova. puss och god natt

Jonna Elina Nyman

jag måste bara få påpeka att det här inlägget tog tjugofem minuter att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0