Jonnas blogg

Vad har jag gjort sen jag skrev den senaste inlägget, hm, ingenting, förutom att lyssnat igenom två skivor. Är jag lat, oja ! Ätit också, och försökt plugga in sankta lucia, och NOn. Jag har ju hunnit med ganska mycket ändån :) Nu ska jag ladda in bilder på bdb på massa folk, kika förbi ;) Också ska jag plugga lite mer NO. Sen ska jag kolla på grey's. 

                                                                             

Just nu känns det som att det här ät bara Jonnas blogg. OLIVIA, försvinn inte !!!! Men men, jag återkommer.

Katjing ;)

/ Jonna
                                                  
                                                     ingen är så rik , att den har råd att förlora en vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0