Julfixelix :P

Höhöhöhö ! Nu har Olivia precis gått hem. Vi hann faktiskt med allt, förutom den allra viktigaste saken, julkalendern ! Vi var så fullt uppe i vårat bak så det var i några helt andra tankar. Jaja, jag ska kolla på datorn senare. Vi har ju även fixat bloggen lite :P Lite jultema sådär :P Jag har även hunnit med att städa mitt rum. Och förutom det vi skulle göra hann vi även med en film xP Den sög förövrigt, aja. Nu ska jag kolla på teve :)) Och juste jag har laddat in bilderna från ica NU  xD Ni får bara nåra stycken för jag känner mig så sent ute ... Men men (LLLLL) Och en sak till, Olivia har verkligen gjort bort sig !!!!! Pusss och Kram

/ j.n

ICA

   
Vi fick sortera godis :)) Sen ner på stan och prova skor :P Packa packa packa varor

Lingdagen

FINA MÄNNISKOR !!! Wiii !  

Pepparkaksbakning

Pepparkaksbakning 


Ni vet reglerna, klicka på dom små bilderna för att få större och håll stilla för att få en beskrivning, åtminstånde på efter dom första bilderna xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0