Julhandla

Asså oj, helgen har liksom bara flygit förbi. Men jag har vart hos pappa. Egentligen skulle vi till Åre men planerna ändrades. Det var bara pappa och Kim som åkte upp för att jobba. Vi andra stannade hemma. På lördagen julpysslade vi lite. Och på söndan julbakade vi lite. På fredan kan jag bara skriva att det var grymt pinsamt ! Plus att jag är sur på Ebbaoch Sandra! Men men, nu ska jag på stan och julhandla. Bl.a till Olivia då :P Och till Ebba. Och heeela familjen. xD Återkommer,

julpuss
/ jonna

[niodagarkvar

Kommentarer
Postat av: Sandra

förlåt, men du skulle också skrattat om

du skulle suttit med oss x)(LL)

2008-12-15 @ 15:34:50
Postat av: Jonna

Jag förlåter er ;)

2008-12-15 @ 19:46:47
URL: http://oliviajonna.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0