JULLOV

JULLOV !!!!!!!!

jag gillare ;) iaf har min dag sett ut så här

Idrott - Skridskor

Spanska - Film

Svenska - Anders kom aldrig, och efter tjugo min typ kom han och sa att vi inte skulle ha nån svenska för vi skulle träna på låten.

Träna på låten - Det gick bra ;P Men vi fick inte klappa som vi hade tänkt.

Lunch - Risgrynsgröt och tunbröd.

Bild - Armbrytning, Erica och Jonte vann.

Genrep - Det gick också hyfsat.

NO - Hade typ bara NO i tjugo minuter, och då skulle vi ställa en massa frågor till killarna, och dom skulle fråga oss frågor. Ni skulle ha vart med ;) En fråga som vi fick var ; Luktar slidan nåt ? Hahahahahahahaha, fattar ni humorn ?!

Sen slutade vi skoldagen. Klockan tio i fyra var vi tillbaka till skolan. Och julavslutningen började. Hela våran klass sjund som andra nummer, det var aspinsamt säger jag bara !

Sen in till klassrummet och sen JULLOV !

Nu ska jag vara med Ebba, Olivia & kanske Rebecka :)

puss & kram
jonna

[ sexdagarkvar !

P.S. På Söndag eller Måndag ska OJE´H ha sin traditionella minijulafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0