Julshoppat x)

Hej Hej Hallå.

Nu har jag vart och julhandlat :) Köpte lite saker, till Elin ett par örhängen till Olivia & Ebba också köpte jag två par tofflor till mig själv det var ta 2 betala för 1 Nu har jag jeakat lite och ska hopp ain i duschen. Sen måste jag jobba engelska eftersom jag hade glömt hela mappen hemma idag så jag kunde inte jobba något på lektionen :P Men men, jag får skylla mig själv. Och jag säger bara vilka krig vi har på skolan, alla är typ ovänner med varandra vart annat. Och juste, vi hade bajsingvar på spanskan (!) vi kollade på film, spanglish jag och Fia hade ju lite kul och så. Men nu blire suschen för min del.

Hare Kram Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0