Min tråkiga helg

God kväll alla läsare jag har inte haft en så
rolig helg. Jag har bara legat i soffan hela helgen, för jag har varit
sjuk. Blev sjuk i fredags så jag var inte på skolan då.
Så jävla arg för jag missade våra komplediga lektioner:(
Jag låg typ deckad framför tv:en hela dagen,
det fanns inte ens något bra att titta på. Sen i lördags blev jag lite friskare
skulle då ha varit med maja, jonna & olivia vi som skulle ha så kul:P
men det gick ju inte.Sen idag då var jag typ helt frisk. Jag åkte 
iväg för att kolla på mitt lag som spelade match.
Dom vann:) vi vinner typ alltid haha vi äger nerrå men vi är iaf
asbra! Ska kolla färdigt på Gossip Girl nu.

ManyKisses OLIVIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0