My only wish

Skola idag. Skulle egentligen ha sovmorgon till nio men Lillan är ju bortrest så vi började åtta och fick sluta en timme tidigare istället :P Vi fortsatte iaf att kolla på film

Sen egelska och jag jobbade på x) Plus glosförhör igen . Men det gick bra, jag fick 10/10 :)

Sen musik och vi sjöng, britney spears . my only wish this year. Som vi ska sjunga på julavslutningen, hela klassen :D

Sen Lunch, nån gryta, och gympasalen men det var bara, jag, olivia, moa, moa, betty, maja, elin, rebecka, linn, ebba, emma, erica, magnus & manne där ! och det är lite jämfört med hur många som brukar vara där. Det vill säga alla sjuor.

Sen SO och vi fortsatte med teatern som vi ligger lite efter i nu xD

Sen HL och mer sjungade och sen slutade vi :D

Nu kanske jag ska vara med Olivia, vi ska sjunga xP Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Och vet ni vi har typ inga läxor. Ikväll tjejgruppen och julpyssel, sista gången . Nu blire fika för min del.

Julpuss Jonna

Santa can you hear me?
I have been so good this year,
All I want is one thing
Tell me my true love is here
He's all I want, just for me
Underneath my Christmas tree
I'll be waiting here
Santa that's my only wish this year



[ åttadagarkvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0