oops

Heeeellu allihopa :P

Vart befinner jag mig, jo hos pappa :) Jag ska nog stanna tills på söndag. Olivia har redan berättat lite så det blir inget långt inlägg för mig. Men jag kan tyvärr inte lägga upp bilderna från kostymförrådet än för jag är ju somsagt hos pappa. Men vi ska ju då vara lucior. Jag avslöjar ingenting. Men imorgon ska vi repa :) Pappa har nyss gått igenom mitt IQtest som vi gjorde på livskunskapen idag. Jag fick 10 av 12 rätt ! Rebecka fick 2 rätt och Erica 4 rätt. Men Erik.H fick också 10 rätt men vem är förvånad! Vi körde även stress på livskunskapen vi körde dom gamla hedliga lagen. Jag Ebba Simon mot Erica Betty Johan mot Erik.H Emanuel Rebecka... Också hade vi filmpremiär med popcorn, chips och cocacola :) Vi visade upp våra bildspel ;P Nu ska jag gå igenom alla prov och läxor vi har sen ska jag gå och lägga mig tidigt ! Jag ska även vara barnvakt imorgon så va med mig !!! Nu ska jag ta mig nåt att äta :) Pussshej

 / En Jonna

tjugodagarkvar och jag har inte gett min önskelista till pappa än... oops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0