Skolmaten gjorde historia

Måste bara säga förlåt alla läsare för att jag inte skrivit på
aslänga I´m so sorry snälla hata mig inte. Men jag har iaf
nått att skylla på, för min data har varit helknäpp jag har inte kunnat
gå in på internet aja förlåt mig. Tänkte berätta lite om min inte så speciella skoldag:)

Första passet hade vi gympa av mig och moa. Moa skulle egentligen ha gympan men
hon ville inte vara själv och hon ville inte säga allt heller. Så då frågade hon mig
eftersom att jag älskar att prata:P
Moa hade kommit på nån slags hinderbana som man skulle köra utan att
nudda golv, man skulle också ha massa bollar.

Sen hade vi bajsnofysik med marianne. Vi gjorde nån
labriation med vatten.

Efter non hade vi so med lars:) han är typ den bästa läraren som
vi har. Vi körde So12:an, jag och moa sög vi fick 4 rätt av 12 haha.

LUNCH tacos för första gången i världshistorien. Fast det fanns inte
mjuktbröd,ost & gurka:( men det var iaf gott.
På lunch rasten gjorde jag och jonna en vacker
pardans haha älskar dig<3

Efter lunchen hade vi matte med marianne.
Vi gick igenom några tal på tavlan och jobbade lite i boken.


Sedan hade vi bajsnofysik igen då gick vi igenom
några frågor som vi skulle ha på provet.


Sen hade vi so fast med henke:) han är också en bra
lärare. Vi började med nån pjäs som vi skulle hitta på själva.
I min grupp är jag (såklart), rebecka, erica, julia, jonte, magnus & johan.
Våran är bäst haha, det är typ bara jag, erica och rebecka som hittar
på den.

Sen slutade vi och alla gick hem fast inte jag för jag skulle ha
samtal med marianne. Jag är inte så glad för nu har hon gjort så
jag ska få extra svåra läxor i matten:(

Längtar tills imorrn och tills på Lördag vi kommer att ha askul<3

KissesandHugs Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0