Titanic

Hej.

Igår somnade jag gråtandes pga Titanic :'( Men jag älskar filmen så otroligt mycket. Men idag är det än ny dag och jag har vart på skolan -.-
Det var flöt på, vi tänade på låten på NOn och på idrotten åkte vi mardass. Sen på SOn har vi kommit lite läng¨re på våran teater. Nu har jag tagit p mig mina nya favorit byxor, mina turkosa fleece (stavning) byxor med rudolf på :P Imorgon är det sista skoldan på hela året (!) och vi ska ju somsagt sjunga. Och vi ska ha en svart tunika och jag har ingen, om ni har någon att låna ut får ni ju gärna säga till :) Och jag blev (som vanligt) grymt sugen på varm choklad nu xP Därför ska jag ner och dricka lite det där lät inte bra Vi hörs :P

Mwah Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0