super snälla silver sara och stål-henrik

Idag har jag vatr på skolan då :) Jag skulle ju sluta med det men det är viktigr. Dom som har syslöjd fick sluta efter två lektioner, inte direkt ansträngda lektioner. idrott där vi gjorde ett beeptest. betty var bäst av tjejerna men jag var inte långt efter ;) sen svenska där vi fick se vårat bildspel heeela klassen. och lite redovisningar. men sen slutade dom ! men vi som har träslöjd fick ha våra träslödslektioner sen slutade vi. vi behövde alltså inte ha matten :)) då blev hela dan räddad :p

efter skolan gick jag hem till mamma för ebba skulle låna en tröja till dawesuppvisningar (som jag kanske ska gå på med clara, men det är en annan historia) men klockan halv två gick jag bort mot gårn för att förbreda våran luciavaka. men det blev bara jag, betty, moa, olivia g och maja. men vi kom på lite. och jag avslöjar inget. sen stack vi hem. nu är jag barnvakt åt elin och oliver. men elin har stuckigt iväg som vanligt. men hon kommer nog när som helst.

just nu sitter jag och kollar åp ett pogram som jag har saknat och älskar supermycket nämligen super snälla silver sara och stål henrik ! det typ äger ! nu ska jag smaska i mig lite godis och sånt och ikväll blir det idol

imorgon ska jag vara med maja, olivia g och olivia l, yey. hihi.

pussandhug
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0