så otroligt inte värt det

jag har inte heller haft så rolig dag. oj nej nu skämta jag. eller jag skämtade inte jag ljög. eum vrf det ? jag har ju haft en asrolig dag. jag har ju vart och kollat på dawesavslutningen med clara :) dom var duktiga allihopa. men när det var ebba och dom funkade inte låten så dom fick ta en annan låt som var helt slooow ! men dom var duktiga. jag tog massor av kort men orkar inte ladda upp. om ni vill se bilder kan ni ta och kolla på sandras blogg :)

jag har precis ätit massvis med chokladbollar nu. dom var inte så goda, olivia och elin hade bakat dom, men det funkar. nu vill jag sova, anteckna det.

imorgon är det elevens val och jag ska på badet, men jag vet inte vilken tid. jag tror att det är klockan nio. ska jag gå, är det värt det ? kommer jag orka ? är jag lat ? frågar jag för mkt ? för jag vet att ingen kommer svara på sånna frågor ... oj vad jag bara skriver saker som inte är värt att läsa. som det här, hur orkar ni ? men men, fortsätt med det ;)

nu blir det fikadags för jonna, ska jag sova sen ? neej, eller ? AAH jag blir galen på mig själv. men men hej då och kanske god natt :// <33 pussar från mig

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0