Orka Rubrik !

Men hej.
Blev inget inlägg igår. Men jag var i Sundsvall på IKEA & Birsta City. Jag shoppade litegranna. Typ några linnen och ett par till jeansleggings från Gina Tricot :) En massa saker från IKEA också :)) Sen hem då kom Olivia som hade klippt sig, URSNYGGT ! <3 Vi pyntaed om granen :P Den blev så ful innan. Men nu är den blå :)

Idag har jag bakat :) men jag hann bara göra knäck, rocky road & nån shokladgrej. Imorgon ska jag baka mer.

Vid två kom Olivia & Ebba med en massa julklappar.

Jonna - Ebba : Ett halsband från Indiska
Ebba - Jonna : Ett par pärlörhängen
Jonna - Olivia : Två bodylotiongrejer & Tre småtomtar
Olivia - Jonna : En miniväska, Ett par guldiga örhängsringar

Vi myste och så :)
Tack För Det :)<3

Sen stack Ebba hem och jag & Olivia myste på. Vi kollade lite på teve och så :) Sen stack hon också och nu sitter jag här och gruvar mig för jag måste ladda in bilderna från kameran. Jag hatar verkligen det ! 

jonna

[ tvådagarkvar !
 Imorgon måste jag typ ner på stan och köpa den dära bilden till Oliver ! Eftersom jag glömde det i Sundsvall ://


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0