Min vecka i korthet

Tänkte berätta lite smått om min vecka så här såg den ut:

Måndag: Hade vi valt badet på elevensval,
jag moa jonna & rebecka+några från D. Vi hade askul i alla rutchkanor.
En gång när vi åkte i den gröna så var det först några som vi inte kände
som vi åkte in i och dom var asmånga sen kom några andra från skolan som
åkte in i oss, så det blev fullt med folk där nere när vi kom ut och vi fick
skäll av nån badvakt som sa att man bara fick komma ut 4st samtidigt:)
Efter badet hade vi match det gick sämst för mig, för jag var typ as trött:(

Tisdag: Julpyssel/Läsofilm som elevensval.
Vi gjorde massa julkort och annat konstigt. Vi såg också filmen
Linas kvällsbok. Efter skolan hade vi lucia-träning på gårrn.
Kollade också för första gången i den nya skolkatalogen den var fin:)
Sen var jag tvungen att plugga lite So så jag missade tjejgruppen.
Sen kollade jag på sista avsnittet på Desperate Housewifes.

Onsdag: Helt vanlig skoldag med en massa tråk b.la prov i So,
korttagning på Non, Julpyntnig på matten aja det finns mer men jag
orkar inte skriva allt.
Sen hade jag träning & mer lucia-träning tills på söndag.
Jag kan inte alla låtarna än men det är bra.

Torsdag: Bad på gumpan vi skulle typ simma frisim i en kvart utan
att vila. Jag och betty var bäst på att bogsera (stavning).
Sen fick vi bada lite fritt också, då åkte vi i den gula lilla rutchkanan.
Vi hade kul med att försöka ta sig ner och dingla med benen haha.
Sen hade vi vanliga lektioner men som tur var så missade vi språken.
Vi hade no prov också det gick väl bra tror jag:)
På bilden började jag och jonna att rita med blyerts på tavlan, det ser
faktist ganska bra ut. Jonte hade värsta tixet med att säga fisk i allt
han sa haha jag och jonna fick damp på honom.
Efter skolan hade vi avslutning med livskunskapen. Vi åt tacos,
det var asgott. Sen gick jag jonna moa & betty gårrn och kollade
på 5:ernas luciatåg. Dom var jättebra maja lillasyrra hanna var lucia.

Fredag: Idag alltså, kollade vi på luciatåget som skolan hade.
Linn moa emma och erica var med dom var bäst<3
Sen på svenskan fikade vi lussebullar, pepparkakor och
äcklig apelsinjucie. Efter det hade vi 40 minuters rast, vi
gick bara runt, runt i skolan för det fanns ingenting att göra.
Sen hade vi våran sista livskunskap. Vi gjorde nått slags
IQ-test och skrev possetiva saker om varandra.
Vi fick också chips, cola och algrensbilar.
Efter skolan var jag med jonna sen hade vi lite mer lucia-träning.

Tack alla som läste allt <3
Puss Olivia(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0