30 dagar kvar

JA! 30 dagar kvar tills JULAFTON ! Jag måste börja köpa julklappar :)

Men idag har det iaf vart skola. Jag var väldigt trött eftersom jag verkligen inte kunde somna igår. Jag gick och la mig halv elva och sista gången jag kollade på klockan var den kvart över tolv ! Åter till skolan :

HL: Gick igenom veckan som alltid.

Engelska: Träna inför provet imorgon, som jag och Ebba ska göra nästa vecka :P

Matte: Procent om hur man höjer och sånt shit.

LUNCH: Pannkakor :D På rasten sen skulle vi försöka hitta Magdalena men det gick inge vidare.

Svenska: Fortsätta forskningen om ABBA, samt (vad gammeldags samt lät) byta platser, nu sitter jag bredvid Magnus. Framför mig sitter Jonte och bredvid han Julia :)) Ebba bredvid Manne xD

Spanska: Spelade BINGO :)

SLUUUT !!! Snart ska jag på dans, vi får skjuts av Olivias pappa för hon ska prova en Wendlasdräkt :)

Imorgon ska jag och Ebba praoa :) Vi får se hur det går :)

Chau
/ Jonna

trettiodagarkvar TILL JUUUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0