A lot of snow today !

Som Sagt !
Igår LÖRDAG var det ju Lingdagen, nån gymnastik grej. Och vi skulle dansa. 9.50 var första liksom träningen för oss. Det gick ganska bra, beroende på mitt knä. Men efter det kände jag smärtan i käet och jag började halta igen. Eller jag kunde stå på benet men jag kunde inte böja det. Men vi gick iaf och åt på McDolald's. Sen tillbaka till tolv för det stora genrepet. Det gick lite bättre. Och sen tror jag att jag tappade känseln i knäet eller nåt för vi hoppade runt på olika bomar och gjorde massa medans vi väntade på att det skulle börja. Klockan 14.00 började själva showen. Och sen när vi skulle dansa sprang alla som skulle dansa till mamma mia in, vilket var as många, också skulle vi typ plocka bort nån madrass. Och sen hon som pratade i micken sa att det inte var våran tur så alla sprang ut från scenen igen xD Men sen vare våran tur och det gick jätte bra. Vid halv fyra åkte vi hem. Klockan åtta kollade jag på lilla melodifestivalen, eller MGP nordic. Jag älskar Jonna ! men det var nåt skit dåligt nork rock grupp som vann. Dessutom sjung dom om en hund som aah, nåt.

Idag SÖNDAG har jag vart på stan. har köpt lite smått och gott, bl.a en nyårs klänning :) Och en sak till mitt knä är typ bra. Jag pratade med Ullis om det och hon sa att det bara kunde vara en allvarligare sträckning i knät. men nu går jag nästan vanligt igen :) Och en grej till, mamma väckte mig nio (!) och jag gick upp, klockan 10.10 var jag ute och skottade snö !!!!!! Hihi, jag är stolt. jag kanske ska till pappa till veckan också <33

Puss och kram
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0