Boda boo

Dagen började med att jag åkte på stan med mamma & pappa.
Vi kollade på lite julklappar till mig (glad).
Sen så åkte jag till bowlinghallen & bowlade med Moa, Betty & Jonna.
Ni har säkert redan läst Jonnas berättelse så jag behöver inte skriva jag också,
men ni kan ju anteckna att jag var bäst kom två av alla och vann ett heat eller vad man nu säger.
Sen så åkte vi hem och jag gick till Moa för jag skulle sova där, jag fick bära värsta tunga ikea kassen med mitt täcke och kudde hela vägen. Jag åt också där innan vi skulle på Boda boo.
Vi åt värsta goda kyckling grytan med chips på det var asgott!
Sen åkte vi på Boda boo. Alla som sa att det inte var någe läskigt kan slänga sig i väggen.
För jag höll på få typ hjärtinfarkt (stavning) så fort det kom ett monster.
Men det var kul & läskigt vi klarade typ alla banor fast spökerna hindrade oss.
Vi träffade Cilla och hennes gäng närrå men hennes kompisar och Fanny var också där.
Sen var det typ massa hockylag där från Luleå eller var dom nu kom från dom var skitstöriga för dom följde efter oss.
Vi åkte hem när det slutade och då åkte jag till Moa, vi kollade på Boston tea party.
Det var inte det frächaste pogrammet men.
Orkar inte skriva någe mer om fredagen.


Olivia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0