coolt ?

Vet ni vad jag nyss märkte :D
Jag har ju mitt gamla minneskort i kameran så alla bilder som jag tog innan min förra kamera gick söner är kvar ! typ coolt eller nåt ;)
Men men, nu har jag pratat med min underbart älskade familj på borrvägen 8 :) dom hade vart på bio idag. Elin och en kompis hade sett HSM3 och Oliver och pappa hade sett wall-e. Imorgon ska jag dit och fira (a) och jag kom på att jag måste börja va där mer nu, det händer alldeles för sällan att jag åker dit. Ikväll ska jag nog kolla på Stjärnor på is ;) Juste för ungefär några minuter sen kom Olivia också <33 Jag kommer sakna att bo här så nära mina bästa vänner(LLL) men men... aah en till sak jag kom på, jag fick även ett par ringar (örhängen) och några armband av mormor & morfar, tack <3

Puss ses Jonna

Ett år och en dag. Mira började gå.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en fortsatt trevlig lördag!

2008-11-01 @ 17:43:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0