Da Day

Idag har jag hunnit med skola. Var på badet på morgonen, fick typ bada fritt aslänge :P Fick sluta två timmar tidigare för vi var ledig från livskunskapen. Men den andra halvan av klassen som har slöjd, fick inte sluta :D Dom har faktiskt inte slutat än. Efter skolan gick jag Ebba, Emma & Erica till ica för att få gratis tårta XD Vi träffade Olivia som också hade slutat :)) Sen var det nån tiger som gick runt och gav ut saker till barn. Och vi tog en varsin ballong :Phaha. Sen köpte jag en dricka och en daim :) Vi tog bussen hem xD Dom andra skulle på gårn sen. Men jag har ju utvecklingssamtal kl 4 ... Sen måste jag direkt till dansen, disco :) Och en grej till, i matsalen idag så hade Maja & Elin målat ögon på ögonlocken så det såg ascoolt ut ! :D Men nu ska jag plugga för vi har grymt mycket.

Engelskaprov - Måndag 1/12
Engelskaläxa - Tisdag 2/12
Spanskaprov - Tisdag 2/12
NOprov - Torsdag 11/12
Matteprov - innan jul xD

Chau
/ jonna

Dagens klädsel: Tights, Guldig grej, Vit halsduk
Dagens smink:  Mascara
Dagens frisyr:  utsläppt med hårspänne :P
Dagens bästa: tårta, två timmar tidigare från skolan :P
Dagens roligaste: badet :)
Dagens saknad:  solen !
Dagens misslyckande: vet inte
Dagens humör:  Pigg, trött ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0