Dagen

Så här såg min dag ut med dom roligaste passen.

Idrotten: Hade vi indiansmyg då fick jag vara med Jonte, vi var grupp 6 siffran som förföljer Jonte.

Bilden: Vi fick en rulle med gips och en bunke med varmt vatten, sen så skulle man
blöta gipset och sätta det på handen.Det var skitkul fast när jag skulle vända på handen
gjorde det ont och den gick sönder. Fast tillslut blev den fin!

Slöjden: Fick jag ta hem det jag gjort och så sydde vi på maskin.
Jag håller på med ett par vantar det går ganska bra bara att Ingrid har tappat bort beskrivningen.

Dagens ros: Emma för att hon stängde dörren på gumpan i bara handuk,
när Julia, Ebba & Rebecka gick utan att stänga.

Dagens hemskaste: Jonte får pris för dagens hemskaste för när han sydde med maskin rättigenom
fingret, det var asläskigt och Ingrid hon ba gå och sätt er igen det är ingen fara.
Neh men han körde ju bara igenom fingret det är ju ingeting.
Aja hoppas du mår bättre nu du får en kram av mig<3.

Puss puss Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0