Igår - Idag - Nu

Tjenare ;) !

Igår var jag som sagt med Ebba :) Vi skulle göra glass men den saken man skulle göra med var man tvungen att ha i frysen 12 timmar så vi hann inte xD Istället spelade vi spel ! Ett asläskigt ocg askul och asberoende spel. Vi spelade en stund sen gick vi ut i typ en timme. När vi kom in igen fortsatte vi spela. man ska typ skjuta massor och döda folk och det var verkligen askul. Tio gick jag hem och kollade på omröstingen av stjärnor på is sen skulle jag städa rummet men orkade inte. Istället tog jag och raderade alla mina bilder på mobilen och kameran - från 643 bilder på mobilen till 45 st ! Ganska bra gjort. Sen gick jag och la mig :)

Idag vaknade jag tolv och Ebba hade ringt så jag ringde upp. Då skulle jag göra mig klar och gå dit, men då var jag tvungen att städa rummet innan. En timme senare var jag hos Ebba :) Vi spelade krigsspelet en stund :P Sen gjorde vi glass ! Vi hade förbrett allting igår så det gick ganska snabbt. Den skulle typ hålla på i tjugo minuter, men efter tio började den hacka så vi försökte laga den men det gick inte, då ställde vi in all "glass" i frysen och väntade en stund. Medans gick vi och delade ut några jultidingar. Sen gick vi tillbaka och åt våran mycket goda glass :) Sen skulle jag hem och äta middag x)

Nu har jag precis ätit och ska snart plugga. Vi har nämligen prov
Tisdag - Engelska
Torsdag - Spanska och sen ska vi typ ha fysik och matte också eller nåt. Men jag och Ebba missar Engelska provet för vi ska praoa Tisdag - Onsdag på ica :)) Det är typ bara vi som fick vara tjej - tjej :D

Love
/ jonna ♥

P.S. JAG LÄNKTAR STORT MYCKET TILL SKIDOOR I ÅRE ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0