Jazz - Engelska - Dagens

Nu har jag vart på dans, det gick ganska bra :) Dampar bara påd en dära dubbelpiruetten med vänster i typ dubbeltakt ! Jaja, jag får träna ! Nu ska jag träna på engelskan för jag har inte ens tittat på läxan som är till imorgon ! Eller jo, nu ljög jag, idag på engelskalektionen gick jag igenom lite fakta. Men ingenting på orden ! Aja får väll göra om i värsta fall... 


Dagens klädsel: Jeans, nytt linne, kofta
Dagens smink:  Mascara
Dagens frisyr:  Hårspänne
Dagens bästa:  Jag och Ebba fick ingen svenskaläxa
Dagens roligaste: Dansen <3
Dagens saknad:  MATILDA !<3
Dagens misslyckande:  Jag har glömt kameran hos pappa
Dagens humör:  Trött !


By Jonna.


P.S Mamma har spärrat mitt personnummer med inte meniung igenom att försöka gå in på internet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0