Lördagen+Söndagen

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag nu men jag har faktiskt haft en dataledig helg:)
Tänkte skriva lite om min lördag och söndag.

Lördags: Så var jag med Moa. Först så åkte vi ner på stan, vi hade tänkt köpa tyg men
det var så dyrt så vi köpte lit pysselsaker istället. Vi fikade också på Domus, för moa hade fått
presentkort där. Sen åkte vi hem till henne och pysslade lite.

Sen skulle jag till Momma och Moffa för jag skulle sova där.
Vi åt lite mat och så kollade vi på tv, kollade då på stjärnor på is :)
Själv så hejar jag på Josefin och Jesper dom är bäst av stjärnorna vet inte vad deras
partners heter men det är bra:P



Söndags: Jag vaknade runt 10 då gick jag upp och åt frukost.
Sen ringde jag till moa fick skjuts till henne av Moffa.
Vi fortsatte med våra pysselssaker och satt lite vid datan.

Sen skulle jag hem till tv:en för på söndagar har jag värsta fullbokad tvkväll.
Först så kollar jag på One Three Hill från 6 till 7, sen klockan 7 börjar Gossip Girl som slutar 8
och kl 8 så börjar Andra Avenyn. Jag ni kalla mig tvnörd om ni vill för jag vet att jag är det aja nu orkar inte jag skriva
någe mer Puss puss Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0