Måndagkväll

Oj gud vad jag sitter vi datan lite nu förtiden ;P
Men men här kommer lite fakta om min måndagskväll :P

Efter dansen kom Olivia till mig och hon satt och nördade ett tevespel som suger !
Men sen stack vi ut och åkte spark (!) nerför massor av backar. Och så mötte vi Olle och nåra.
Sen stack vi bort mot pizzerian men på vägen träffade vi dom igen, men denna gång var även Olivia Jansson, Sandra och Simon med :) Och Olivia J fick damp för hon ville inte vara med dom där mobbade sa hon xD Men så blev hon typ övertalad och då skulle vi typ nånstans och kasta snöbollar ? Sen vet jag inte om det var Simon eller Sandra, men nån förstörde min spark ! Då skulle typ alla försöka laga den, tillslut fick jag damp och typ skrek att ingen skulle röra min spark ! Då skulle Olle retas och då fick jag ännu mer damp och ba; RÖR INTE MIG !!! Och typ massa :P Sen orkade inte jag och Olivia med dom så vi stack hem till Olivia och åt nån fem-minuters-kola som var asgod :) Satt även vid datan en stund och kollade i den nya skolkatalogen för lillsjö och tavel :P Sen stack jag hem och kollade på teve lite :)

love / Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0