Min dag

Hihi, skola idag igen :-) Emm, Amanda Emo och Tobias Alkis fick damp på varandra och började kasta saker och jaga varandra runt skolan, sen bröt Amanda ut och börja storlipa, och bla bla XD Juste på engelskan gick det ganska bra för mig :) På rasten spelade vi även det efterlängtade x-ball :P jag, ebba, moa, rebecka, magnus, jonte och erik :) haha, men alla var typ trörr så ingen orkade anstränga sig x) I gympasalen snackade jag och Ebba kinesiska med varandra, om ni vill anteckna ;) Sen slutade Olivia och Betty och vi fick stanna och ha spanska ... Men vi fick sluta tidigare :P Nu ska jag vara med Ebba :P pusss Jonna

Dagens klädsel: Strumpbyxor, vit klänning, svart kofta, rosa converse
Dagens smink:  Mascara, puder
Dagens frisyr:  Hårspänne
Dagens bästa:  Klarade engelskaläxan xD
Dagens roligaste: Gympasalen
Dagens saknad:  Dig ;)
Dagens misslyckande:  Amanda och Alkis
Dagens humör:  Glad kanske ?

På fredag blir det kul,
nästan som jul.
På fredag blir det fest ,
det gillar vi mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0