my day

Min dag idag har sett ut:
Jag började med att ringa maja och vi bästämde att vi skulle ses på stan. Väl nere gick vi runt lite men hittade inget förutom Olivia :)<3 (G) Vi sa hej och gick vidare, efter ett tag träffade vi olivia igen men gick vidare. hittade inget och bästämde oss för lunchdags :) så vi gick till subway och vem satt inte där joo olivia :) vi fick deras bord och åt lite. sen ut igen träffade olivia med hennes andra familj xD hahaha. sen hittade vi iaf farsdagspresent; en vattenflaska för tio krr på stadium xD gick vidare och jag köpte mitt allra första plagg på rut, ett svart linne :) sen gick vi och köpte gelehallon som vi skulle fylla flaskan med XP åkte hem runt halv fyra. då slog vi in presenten hemma hos mej och hade lite mys. sen skulle maja hem och äta. då åt vi typ också. kollade lite på teve och så och då ringde ebba och frågade om hon kundekomma hem till mej ? för hennes kompisar skulle till ica och hon orkade typ inte gå dit... så då gick vi och gjorde umhum xD ! hahaha. sen stog i ute och dansade en stund och väntade på sandra, ludde och johan. sen kom dom men sprang iväg, så då gick vi runt och typ leta dom en stund, och då sen hittade vi dom och jag stack hem. kollade på stjärnor på is :) kicken åkte ut X) sen skulle jag egentligen upp och kolla på vänner men, det blev mest msn, bdb och blogg istället:P men nu ska jag kolla på ett avsnitt sen ska jag sova. god  natt min skatt <33

Jonnnnnaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0