My fine day

Har precis gjort färdigt alla läxor i matte och svenska.
Innan jag gjorde läxorna var jag på match, vi förlorade:( jag kunde typ inte spela för jag
hade ont i min bajshals! Och innandess var jag på skolan, tänkte berätta lite om min skoldag.

Vi började skolan kl 8 då hade vi gympa. Vi spelade vollyboll och mitt lag var bäst 
vi vann typ allt närrå men mycket iaf. Vi vann faktist också mot långislaget där moa, jonna & magnus spelade. I mitt lag spelade jag (ganska logiskt) linn, rebecka och erik.

Sen hade vi bajsnofysik. Vi var tvungna att väga och mäta tråkiga stenar typ 
eller vad det nu va. Vi var också tvungna att skriva ner allt så det tog aslångt tid för jag
hade ingen penna smarta jag:).

Efter non hade vi so, so12:an. Jag och ebba var i ett lag och vi kom delade tvåa.
Men jag är sur för vi fick inte se tävlingen på lillalöpsedeln:(

Sen var det lunch äcklig lunch med blodbudding och potatisbullar.
På lunchrasten spelade jag moa och emma lite musik i musiksalen.

Sen hade vi tråkmatte vi fick jobba med pröva dig själv som var några uppgifter.
Men jag hann endå inte klar så jag fick ta hem och göra en uppgift.


Sen hade vi bajsnofysik igen då var jag och betty smartast:)
Vi skulle ta tempen på vatten i typ 10 min (väldigt kul).
Först tog vi tempen på varmt vatten och sen på kallt vatten.
När vi skulle hämta det kalla vattnet så tappade vi våran termometer i golvet och den
gick sönder för den var gjord av glas haha bäst vi är.
Då blev vi asrädd att det skulle vara kvicksilver i termometern men som tur var så var
det inte det.

På våran sista lektion hade vi so igen, som ni kanske förstått så har vi dubbel no och dubbel so
på onsdagar ganska segt. Vi jobbade med frågor om lag och rätt. 
Sen slutade, vi kända att det blev ett långt inlägg hoppas ni orkade läsa allt:)

Pusskyss Olivia
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0