Ons-dagen

Idag så började vi kl8 med våran gumpa som alltid.
Fast idag så hade vi gumpa med A. Då till uppvärmning så skulle jag och emma leda
hela truppen på typ 40 pers. Vi körde lite friskisåsvettis, det var askul för jag och emma stod framför
alla och dom gjorde likadant som oss haha:)

Sen hade vi bajsnofysik med marianne. Vi skulle göra några tråkiga labrationer.
Vi skulle typ använda två provrör med varmt och kallt vatten och karamellfärg också skulle vi
typ blanda dom i en skål med gummet vatten. Vi fick typ göra om fyra gånger för marianne
va så sur.

Sen så hade vi so med lars. Då körde vi SO12:an och kollade på
lillalöpsedeln. Jag och ebba hade 5 rätt av 12 bäst vi va!

Lunch makaroner och nån vegisås ganska gott faktiskt.
På lunchrasten spelade jag emma och erica lite musik.
Erica lärde mig This is me på piano.

Sen hade vi bajsnofysik igen, fast vi hade det i tekniksalen.
Vi jobbade med några frågor.

Sista lektionen hade vi so igen fast då med henrik.
Jag moa betty och jonte hade roligast med våran moonwalk haha:)
Vi jobbade med lag och rätt. Sen slutade vi kl3.

Hoppas det gick bra för julia idag för hon skulle
på sjukhuset och ta bort gipset puss älskar dig min andra avenyn kompis<3

Many kisses Olivia


Kommentarer
Postat av: julia(dina andra avenynkompis)

Jag fick gips igen!:(:( puss på dig min olivia<333

2008-11-19 @ 22:18:35
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0