Onsdag förmiddag

Hej Hej.
Idag var det skola, inte oväntat jag vet. För jag skriver så varje gång, men jag talar bara sanning. Iaf så hade vi volleyboll på gympan, och vårat lag ägde ! Sen tråkfysik, och sotolvan. Lunch ärilikamed Blodpudding och potatisbullar. Och Simon hade typ stoppat ner en potisbulle i Linneas glas, sen på når sett kom det där äckliga glaset till vårat bord, och Linn fick typ damp och skrek över hela matsalen så seriöst alla bord blev knäpptysta och glodde på oss (!) det var fett pinsamt !!! Men sen fick typ Simon komma tillbaka och ta reda på det där glaset x) Sen Matte, fysikbajs, So med Henke. SEN SLUUT! Vi går snabbt. Bara så ni vet ;) Nu har jag lovat mig själv att bara göra mina ärenden (kolla på några bilddagböcker, lägga in en bild på bilddagboken, skriva ett inlägg på blogg, kolla igenom bloggkoll) sen inte sitta någe mer vid datan på ett bra tag. Vi får se hur det går :P Nu måste jag kolla igenom bloggkoll och sluta sen :D Pusssss Jonna

Dagens klädsel: Mjukisbyxor - cubus, nytt linne som inte längre är så nytt - rut, Svart kofta - H&M
Dagens smink:  Mascara
Dagens frisyr:  Hårspänne, hästsvans, sen satte även Moa upp en frisyr med massa flätor som jag tog ut xD
Dagens bästa:  Vi ska ha ett lakan på biljardbordet xD Ni kommer kanske fatta sen
Dagens roligaste: Rasten, men dagen är inte slut ännu
Dagens saknad:  Det priset vinner alla som jag inte har träffat idag :)
Dagens misslyckande:  Jag typ bröt foten, men Moa brydde sig inte !
Dagens humör:  GLAD :D

Kommentarer
Postat av: julia

det avr i olles glas:P<3

2008-11-12 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0