SKOLA

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Nu ska jag till Ebba och fixa ;)
Men först en kort sammanfattninig av skolan.
Idrott  - Redskap, jag & Olivia hoppade bock på femman (!) Klarade även engelsmannen på ringar eller vad det hette xD
Svenska - Börja med forsking, jag forskar om ABBA x) Jag läste en fakta text hela lektionen !
Slöjd - Fortasatte med skrin
LUNCH - Spödbakad fisk, med många plus Clara :)<3
Slöjd - Klar med skrin :)
Matte - En uppgift på tavlan och sedan HEEEEEEEEELG !!!! En halvtimme tidigare en väntat ;)

Nu måste jag sticka !

Vi hörs ! :) Jonna A La Ponna

Dagens klädsel: Vit klänning, svarta strumbyxor, rosa converse = KALLT !
Dagens smink:  Mascara
Dagens frisyr:  Nån slags knut
Dagens bästa:  Ikväll <33
Dagens roligaste: har inte kommit än ! ;)
Dagens saknad:  Många :P
Dagens misslyckande:  Jag fick se Mannes grymt äckliga fläsk!
Dagens humör:  GLAD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0