Slappig dag

Slappdag idag ? Ojaa ! Jag har inte vart med någon, utan bara vart hemma och myst. Eller myst och myst, städat "/ Jag har även bytt gardiner som jag sa att jag skulle göra för typ två månader sen :P Jag har rensat igenom hela min garderob med saker, skitsaker som jag inte behöver. Sitter och chattar med Ebba som har fått en ny data, lyllo säger jag bara, själv har jag en windowa 2000, wiii, eller så inte. Hur seg som helst och bajsbajs. Men vi ska nog också köpa en ny data snart :) hoppas jag :P Imorgon är det skola, shiiet vad dagarna går fort... Snart är det ju jul ! Jag längtar mer än mest ! Jaja, nu ska jag fortsätta att städa, för jag har hela mitt skrivbord kvar. SUCK ! Jag har även märkt att man kan typ inte radera alla bilderna på kameran, utan bara en i taget. Men det kan inte stämme, eller ? Isåfall, fett jobbigt !
pussochkyss jonna

ta mig tillbaka till fredagen .

Dagens klädsel: Nya jeans, svart nytt linne som inte längre är nytt
Dagens smink:  Inget
Dagens frisyr:  Nån slags knut
Dagens bästa:  Myset
Dagens roligaste: Eum inget typ
Dagens saknad:  Många :P
Dagens misslyckande:  Städa...
Dagens humör:  Trött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0