Söndagen den 2/11

På morgonen och nästan hela dan spelade jag fotboll.
Vi hade JH-träningar en kl 10.30 och en kl 14.30.
Första träningspasset körde vi passnings övningar & andra spelade vi bara.
Det gick väl sådär hoppas dom tyckte att jag spelade bra.
Det kommer typ vara en till träning snart där dom som inte spelade nu och nåra
som inte var med på JH i sommras ska vara med.
Sen så åkte jag hem och duscha & åt middag.
Lite senare ringde jag Olivia och vi var med Anton, Simon.
Vi gick sen till Danne och väntade där tills han hade ätit, sen gick vi ner till Simon.
Där var Julia & Hanna som kollade på tv.
Vi kollade med dom och så var vi där resten av kvällen.
Det var min söndag det.


Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0