The school day, boring I know ;)

Hejsan Hoppsan Karlsson m.fl :)
Ingenting speciellt har hänt idag, jag har vart på skolan. Jo faktiskt det är sant, för där är man ju aldrig. Jag har räknat ut att 1720 minuter per vecka tillbringr man på skolan ! Det är tur att vi har lov ibland, för annars hade det blivit 20640 minuter per år ! Aja, på handledningen fick man en miniräknare xD Sen på engelskan rättade jag allt shit. På matten hade vi bajsingvar med v som inte var så bajsig idag. kan bero på att han inte sa så mycket för vi hade ett oförbrett prov ! Eller nåt komuntest. Efter lunchen skulle vi mäta oss men då var inte skolsköterskan där. Sen svenska, fortsätta med forskning om ABBA :) Sedan Spanska börja på ett nytt kapitel som jag redan har gjort, konstigt nog ingen annan. jag undrar varför "/ Kanske var nånting med Thailand eller nåt. Sen måste jag konstatera att Olivia är antingen för mogen eller för omogen xP Hahaha. Moa fick även damp på Ebba men Ebba fick damp på Moa på svenskalektionen så det kvittar ut sig :P Senare blir det dans med gänget ;) Juste, på fredag är vi tjejor lediga, utom Linn xD hahaha.

Love Jonna

Dagens klädsel: Nya jeans, svart nytt linne som inte längre är nytt
Dagens smink:  Mmm
Dagens frisyr:  Nån slags knut
Dagens bästa:  haha, skolan, eum näee
Dagens roligaste: När Ebba skylde ifrån sig kanske :P
Dagens saknad:  Många :P
Dagens misslyckande:  matteprovet
Dagens humör:  Trött, oh jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0