Tisdagen den 11/11


Idag så började jag och Betty kl 8 och alla andra kl 9 för vi har inte spanska.
Som ni kanske redan har räknat ut så hade jag språk första timmen.
Det var värsta skönt för våran lärare är bortrest så vi fick kolla på film.

Sen hade vi engelska, då hade vi läxförhör på glosorna och fakta om Irland.
Jag jobbade också lite i Section 2. Det ska typ vara färdigt snart och jag är långt ifrån färdig!
Men jag får väl jobba lite mer nästa vecka då.

Tredje passet hade vi musik. Då tränade jag och Linn på våran låt sen spelade
vi upp för klassen. Emma spelade också piano för att det skulle låta lite bättre.
Efter ett tag så slutade Linn att spela och började asgarva haha:)

Sen var det lunch. Dagens lunch var ekologisk eller vad det heter.
Vi fick spagetti och köttbullar med nån äcklig tomat röra.
På lunchrasten var det gumpasalen, då spelade jag, Moa, Rebecka och Lina mur eller vägg som Rebecka säger.
Jag åkte ut på en gång. Sen var Jonte snäll och bar mig över till skolan för jag hade inga skor<3.

Sen hade vi so, då läste vi om nån rättegång och jobbade med några frågor.
Vi ska typ snart spela upp nån pjäs om nån rättegång:)

Sista passet hade vi HL då fick vi sriva om vad vi tyckte om maten på skolan.
Sen så slutade jag och Betty så vi åkte hem. Det var min skoldag

Kramarpussarkyssarosmek  Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0