Tjabba Tjena Hallå

Yes är det ända ordet ! Jag har fått mitt bankkort nu ! Hihi.

Idag var det iaf skola.

HL: Snack och skit

Engelska: Tränade grymt mycket på läxan som är imorgon :O jag hade helt glömt nort den så oops ....

Matte: CP-INGVAR! Gaah, jag hatar han ! Och självklart blev jag det första offret, och jag fattade precis ingenting av vad han gjorde från början !!!! Blääää på han ! Betty och Moa skulle ge Rebecka pengar om hon inte skrattade på hela dan och självklart klarade hon inte det, det tog typ 1-2 minuter innan hon började asgarva! Julia kom in och hade fått gips.

LUNCH: Somvanligt mycket skratt. Skäll av Ann-Marie xD hahaha. Men kul.

Svenska: Lite läsa inne i grupprummet med Rebecka, Ebba och Linn xD Sen skulle vi jobba där inne också då kom Lars in och skulle ha utvecklingssamtal så vi fick ta ett helt annat grupprum där ingen hittade oss xD Men jag och Ebba var dom ända som han klart ;) Därför behöver inte vi göra läxan :P

Spanska: Gick igenom kläderna igen dryyygt! Linn pajade även en bänk XD

SLUT: Hemgång, skulle gå förbi pizzerian, men det var ingen där så vi stog och bankade på dörren en stund men insåg att ingen var där X'D

Nu ska jag på dans :)) Eller snart ;)


Kraam Jonna ♥


Kommentarer
Postat av: julia

vad har vi för läxa?

2008-11-10 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0