Tjejkvällen ägde

God morgon ?

Ja juste jag vaknade kvart i tre idag. Anledningen var förstås tjejkvällen.

Först packade vi upp oss där vi skulle sova (hum) Det var jag, Julia, Fia, Olivia, Ebba, Sandra, Lina och Hanna. Sen skulle vi se på Mamma Mia men filmen krånglade så då visades Step up istället. Efter Step Up hade dom fått igång Mamma Mia så då kollade vi på den. Alla fick typ sitta på stolar, bord eller golvet men vi hade skyndat oss till mosters sköna tjocka  stora madrass xD Efter fiilmen typ flumma vi runt och sjung Sing Star ocg spelade Guitar Hero och massa. Sen var det skräckfilm men jag och typ några till kollade inte :P Vi spelade twister istället och vi ägde ! Vid tre gick dom flesta och la sig, men inte jag och Julia. Vi sjung a lot of Sing star, så våran röst var alldeles hes. Sen gick vi och spelade det efterlänktade ix-ball :) men det sög. Då var det än annan skräckfilm som visades men den ville vi inte heller kolla på så vi gick till studiegårn och kollade på Hairspray. Men den var verkligen sämst, och jag har ändå sett den typ en milljard gånger. Och eftersom vi hade bestämt oss för att vara uppe hela natten orkade inte vi kolla på film. Så vi gick och skulle sjunga Sing star, men det rummet var låst och moster och mari låg och sov så vi hade ingen nyckel. Då skulle vi fortsätta kolla på film och skulle hämta min sovsäck, men då låg Sandra och Ebba och sov med den och dom fick damp när vi tog den xP Vi gick och kollade på film men höll på somna så vi gick ut och då kom det förbi några sexor med nycklar så dom låste upp Sing star rummet åt oss :) Då sjung vi så där otroligt fint vi kan sjunga. Sen kom Olivia G och Emma J och sjung mot oss. Klockan halv sex hade vi fortfarande inte sovit något men vi gcik ut och då hade dom flesta vaknat och börjat packa ihop sina saker. Så jag packade ihop mina saker och kvart i sex (på morgonen då) fick jag, Ebba och Olivia skjuts hem av Olivias pappa. När jag kom hem låg min familj och sov så jag gick och la mig. Klockan 14.45 vaknade jag ! Nu har jag ätit och idag händer nog inte mycket.

En sann historia från Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0