Jonnas vecka

Hellllluuu !!!!!! Jonna här finaly tänker ni ;) nedå. Men jag har vrt hos pappa. Eller jag är hos pappa, då blir det inte så mycket data, endast när man kollar på V.Ä.N.N.E.R <33 Redan kollat på tjugofyra avsnitt av tvåhundrafemtio, så jag har det jag gör i veckan :P Men jag ska ändå berätta vad som hänt denna vecka. Ni behöver inte läsa allt, men om jag inte skriver kommer jag få dåligt samvete x)
SÖNDAG: Släktkalas ? Jag fick tusen kronor samanlagt, en rosa i-pod, miniboolspel, vänneralbum och biobiljetter :) Sen på kväller tittade jag på High School Musical 2 med Elin xD
MÅNDAG: Laddat in all musik på i-poden. Eller bara Ullis musik, men lite är det iaf :P Sen dans, jazz. Jag har kommit på att Emilia är hur vig som helst !
TISDAG: På son fick vi leka :) Fortsatte på HL, spanska, slutade... Sen Ebba vi humhummade ;P Och sen skulle Ebba ut så jag följde hon till ÖP.hallen och jag kom på att ÖP-hallen inte går att säga på engelska ? På vägen hem träffade jag Cajsa och Olivia G, dom sålde kakor ;P Sen blev det tjejgruppen och lite och ag missade UglyBetty :( men fick iaf se Desperate Housewifes :)
ONSDAG: Ica efter skolan. Kom på att reklam är bra ? för ni vet den här reklamen när det är en tandläkare som sitter och pratar om emaljen :) Jag kollade på mina tänder och såg att min emalj har blivit svagare eller nåt, så jag sa det till Uliis och hon sa att jag skulle börja äta flourtabletter. Det hjälper typ att återskapa emaljen ? Men tack vare reklamen kommer inte min emalj bli sämre utan bättre typ :)
TORSDAG: På livskunskapen har vi börjat med nåt bildspel, jag rebecka och betty :) Får se hur det går. Sen missa jag dansen för jag var tvungen att vara barnvakt... pappa och ullis skulle på guldgalan ?
FREDAG: Jag får vara med Ebba på Ica på proven för tjejkvällen! Tack gud ! Olivia sen och idol sen. Kevin äger ut alla !
LÖRDAG: Vart med Maja på stan och köpt farsdagspresent. Det blev en vattenflaska med gelehallon i ? :PxD Sen hemma gick vi in och tvättade flaskorna med diskmedel XD Så smart som vi är :P Aja, sen skulle hon hem å äta, då ringde Ebba runt åtta då var jag med hon en STUND sen skulle som iväg så då stack jag hem och kollade på slutet av stjärnor på is :) Marcus äger alla ! Nu ska jag egentligen kolla på lite vänner, men passa på att gå in på bdb och blogg också ;P

pusss på allt <33 Jonna
och puss om ni läste allt ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

jag gjorde, KORT inlägg puss din olivia

2008-11-09 @ 17:37:38
URL: http://oliviajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0