Överskrift

Imorse fick jag och Ebba skjuts till skolan för vi är så lata:P
Klockan var då typ 20 i åtta och vi började åtta.
Första passet hade vi gumpa vi hade nån slags redskapssak:)
Vi hade tagit fram nån bana med ringar, plintar & bommar m.m.
Dom som inte gick banan skulle hoppa hopprep eller rocka med rockringar medans.
Jonte och jag ägde på att hoppa tillsammans<3

Sen så hade vi Svenska då hade vi ordläxa, sen så jobbade
jag och Jonte i nån svenska bok med massa konstiga ord.

Passet efter Svenskan hade vi dubbel Livskunskap.
Vi gjorde lite olika samarbetsövningar på en skulle vi stå på ett å samma papper
fem st. Då satt jag på Jontes axlar och Matilda satt på Stinas och Fanny stod på ett ben,
sen rev Mari av papperet och sa att alla skulle ha kontakt med papperet och fötterna fick man inte ha i marken.
Vi satt på varandras axlar men det var inte rätt för det fanns ett enklare sätt.
Då tog Fanny upp papperet och sa att alla skulle hålla i och jag sa att vi skulle hoppa alla samtidigt.
Det var rätt så vi vann! Vi skulle också gå runt i korridoren med ögonbindel och en kompis skulle leda en.
Moa hon ledde mig förbi några nior och som skrämde mig jag skrek ashögt och sprang in i ett skåp:P
Fredrik ledde Magnus in i en dörr så han slog ut sin tand, stackarn:(
Vi körde också "Stress" och mitt lag vann:)

Sen hade vi mattelektion med en vikarie som hette Ingvar.
Vi behövde inte jobba något för vi gick bara igenom på tavlan.
Linn var askul för hon satt och skelade hela tiden älskar dig Linn<3

Sen slutade vi och jag gick hem sen åkte jag på träning.
Det var min dag kände att det blev ett långt inlägg.

Pussarkyssar eran Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0