Party

Yabba Yena Yallå

Fredagen: FESST!! Bli inte orolig om ni inte blev bjudnaa, för det var bara dom närmsta...
jag fick: Tuggumiautomat, Badskum, Badsalt, Biobiljett, Presetntkort på karamellagret, Showerpeeling, bodybutter, godis, ask, mer godis, läppglans :) Vi kollade på Dirty Dancing och sen tävling (nedan) Ebba och matilda vann, Olivia och maja tvåa Betty och Moa trea och Sandra och Olivia fyra :) Sen lite idol, och askuuul. Sen när alla hade gått stannade jag lite och städade och myste med Ebba :)<3

Lördag: Vaknade halv ett och hade sovit bort hela dan -_-. Iaf åkte vi till krokomsporten och kollade på veromoda kläderna hittade inget och åkte till ixo vero moda kläderna, där hittade jag ett par jeans :) Sen hem och äta tacos. Ikväll blir det tidigt för mej för jag har asont i huvudet.

Pussochkram Jonna

Party Biljardbordet fullt av smink 

TÄVLINGEN 

 
Tävling Maja och Olivia sminkar varandra Sandra och Olivia väljer smink 
Betty och Moa smikar varandra  Maja och Olivia

BIDRAGEN 

Maja och OliviaBetty och MoaMatilda och Ebba 
Olivia & Maja                    Betty & Moa                     Matilda & Ebba               
Olivia och Sandra
Olivia & Sandra

RESULTATET

 1:a plats
 2:a plats
 3:e plats
 4:e plats

Tack för en bäst kväll !

Klicka på bilderna för att få större, håll stillamusen på bilderna för att få en beskrivning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0