veckan

Nu har jag vart på daaans . Fick plaseringar tills på lördag och jag fick stå längst bak :( Inte så förvånad men men. Sen hem och duscha på 6 minuter Och då menar jag verkligen duscha ! Så där som brukar ta en halv timme för mig. Men Men kollade på lite bdber och såg Ebbas vecka ;


ikväll , Dans :) <3
tisdag , praoa på ica med jonna :)
onsdag , Praoa på ica med jonna :)
torsdag  , badet , slipper spanska prov , ledig från livskunskapen (:
fredag  , fyller år :)<3

fan vilken bäst vecka :)

Och här är då min vecka
ikväll , Dans :) <3
tisdag , praoa på ica med ebba :)
onsdag , praoa på ica med ebba :)
torsdag , badet, slipper spanska prov , ledig från livskunskapen (:
fredag , ebba fyller år :)<3
lördag , uppvisning i jazzen
söndag , sova ?

fan vilken bäst vecka :) xD

Nu ska jag plugga otroligt mycket :P

kyss
/ jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0