07.02 pm

Heej gott folk !
Idag har jag vart med min allra bästa kompis sen många år tillbaka. MAJA!!!
Jag tog bussen till hon och gick fel xD Så hon var tvungen att komma och hämta mej på busshållsplatsen.
Då gick vi in och gjorde inte så mycket. Joo, bakade faktiskt chokladmuffins :) Sen åt vi dom också. Sen gjorde vi världens bästa film. En dokumentär om Mohammed Arfakir, från Irak. Ett barn och var gravid. Han var även fet! Haha bäst. Sen skulle vi göra om den på datan men hittade inte sladden. Då fick vi leta & vi letade i två timmar(med några pauser då och då)utan några posetiva resultat. Sen kom vi på att vi kunde använda en annan sladd XD hahahaha smart vi ;)
Då gjorde vi om den lite och sen skulle jag hem och äta. Jag fick stjuss av Majas föräldrar för alla dom skulle bort. Så då var det ganska trångt där bak. För vi fick sitta fyra bak plus Bellis X) I bilen kom vi även på en sång, eller vi hittade några papper på en sång som vi skrivit i typ tean;

"När snön ligger tät och fåglarna kvittrar då tänker jag på dej,
När katten spinner och ligger vid elden då tänker jag på dej,
När sommaren kommer och gräset det växer då tänker jag på dej."

haha sen hade vi strykigt över refrängen x)
aja, nu sitter jag här och har gjort två filmer. mahahaha, inget liv, svar nej ;) nu ska jag göra en hemlig grej. Det får ni veta senare. hihi, sess

/ jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0