Aj äm sorry

Jag ä ledsen att jag inte har skrivit nåt men jag har inte tillgång till en data... Men nu har jag de :P
Jag orkar inte skriva om min skoldag idag, ni kanske få höra imorgon, eller så kan ni läsa på min bdb. Jag lovar att jag ska skriva så mycket och så men det blir aldrig av. Jaja, nu ska jag börja bli seriös. Jag har kollar på Wall E idag :) den var ganska bra, men dom sa inte så mycket :P Imorgon ska jag va med Olivia, vi ska fixa loggen. En ny fin header :P Nu ska jag nog ta och sova för jag måste upp tidigt imorgon. Elin ska göra om sitt rum så pappa örjar spika och så imorgon klockan åtta :/ stort snark ! Jag sitter här i fåtöljen och kollar på teve, chattar, svullar popcorn och har allmänt tråkigt. Så jag vet smsaaa .


Nu ska jag sova. Godnatt :)  Jonniiss

tjugotvådagarkvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0